Photobucket

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 2, 2010

heppy new year...lama dah x active blog ni...


salam..
halo..halo..halo...

selamat kembali kepada diri ku..heeee
neway,xda pe yg interesting mok ku post,just nak wish heppy new year 2010..selamat jalan 2009..will miss u soooooo much..huhuhuhuhu..
sambutan thn 2010 kat dataran merdeka yg terbaik rsanya..aku nang heppy malam ya...

so,malam thn baru ya mmg best..byk ragam daripada org ramai...mok cerita pun mmg amik masa yg lamak la..so aku suggest torang kol or msg aku..kalau mok tauk no fon aku..just msg aku kat facebook or ym..email aku mistique_squad@yahoo.com.my....

gambar2 yang terbaru dari aku..heheehe.

let's see...


ini adala diriku yg terlatest...hahahha

aku n kengkawan...macam satu band pun da..1 malaysia band.kah3..

No comments:

Post a Comment