Photobucket

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 19, 2009

kompius:selamat hari raya...




salam....
19/09/2009

style juak la tarikh ya kan???sepanjang bulan ramadhan yg aku tempuhi byk juak la kenangan pahit jerih aku..tapi aku rasa byk la yang best...ari tok tek aku gi brunei...lam kul 1.30 tolak dari rumah..yang pegi ya..

aku,dad aku,mum aku,sis n husband nya...lil sis aku...semuanya da 9 org yang gi..
sampei jak d umah kakak aku lam kul 4.30 gya...

lam perjalanan ya okay jak aku da juak amik2 pict,sbb aku boring..aku amik signboard pun picture jak..hehehe...aku lom edit gik,so aku akan edit secepat mungkin....
so,saat yg dinantikan da tba...saat untuk pengumuman bila raya..hehehe...

so,pengumuman da tba,
cdak kata:"hari raya bg negara brunei darussalam adalah jatuh pada 21/sept/2009...so aku terkejut n terksima sedikit......then aku leh expect yang m'sia pun akan beraya pada hari isnin juak...so,tiba jam 8.15p.m. pengumuman:pemegang mohor2 besar raja2 telah mengishtiharkan tarikh hari raya puasa jatuh pada hari ahad(20/sept/2009)...sekali lagi aku terkejut n terkesima.....

aku mmg la happy,tapi aku kompius,samada aku harus berposa atau x...itulah menjadi persoalannya skg ini..hehehe..then aku rasa aku x posa,sbb aku rakyat m'sia...hehehehe...

okayla...aku pun da rilek2 d kedai makan carik wireless tym tok,sambil tgk bola...macam xda rasa nak raya jak aku..hhhhheehehehe...;))

No comments:

Post a Comment