Photobucket

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 15, 2012

D-day of my convocation.. 121012 what a nice number?

halooo everyone...it's a long time i don't update my blog...now i'm a free person form any load that i need to face for a 4years study...but i manage to settle my study on the extra time...heeee..but i take it as my challenge in my life...chewaahhhh..speaking london u to introduce this part...

soooo,aku da bergraduate ataupun abes belajar sbg seorang insan yang akan melangkah ke alam pekerjaan...so,stelah lebih dari 4thun aku mghabiskan masa sbg pelajar dari july2007-2012...itu adalah satu masa yg agak lama...hari2 graduasi ataupun konvokesyen bak kata org2 yg berilmu atau ber etika ataupun in the protocol way...heeeeee...selama seminggu aku berada di tanah malaya yg pernah mnjadi rumah ke tiga 0r ke 4 aku...heeee...

so,aku sikda apa2 nak ckp ttg konvokasi aku,just nak share kegembiraan bersama anda semua dan ingin mendapatkan doa daripada kalian untuk kebaikan diri kita bersama...

ini adalah antara gambar2 yang aku smpt amik...


konvokasi ini adalah untuk MAK AYAH FAMILI dan KAWAN2 yang byk bagi support...syukur kepada ALLAH, kerana telah memudahkan perjalanan hidupku ini...semoga perjalanan aku di alam pekerjaan akan lebih mudah dan dilindungi serta diberkati..AMIN..:))


dalam dewan konvo


bersama rakan2

rakan2 seperjuagan aka X-Gen

bersama X-gen lagi

bersama mak saya..ini tuk mak..ayah tgh amik gmbr..


eksen lagi..hahahhaha


1 comment:

  1. wah2..setelah bertahun2 x update blog..finally..huhuhu congrates!! berapa byk kali tah nk wish kan..ape2 pon semoga berjaya dalam kehidupan..selamat menempuh alam pekerjaan :)

    ReplyDelete